BMW R1200GS Adventure

BMW R1200GS Adventure to świetnie prowadzący się, super poręczny, wszechstronny, przemyślany, do bólu praktyczny motocykl. Jest über-turystykiem nie stroniącym od bezdroży i fragmentów off-roadowych. Wadami tego motocykla są : pierwsza, to włączniki kierunkowskazów. Jest obsługiwany lewym kciukiem. Drugą to kosmiczna cena. Podstawowy model Adventure zaczyna się od 61.350 zł, a kufry, zawieszenie z ESA, ABS, halogeny, osłony silnika i deflektory wymagają wysokiej dopłaty.

Warto wspomnieć, że BMW Adventure dorobił się statusu kultowy. Wersja Adventure to najskuteczniejszy środek transportu prawdziwego hardcoreowego kierowcy, którego godność nie pozwala na podróże z wykorzystaniem autostrad i głównych szlaków drogowych. Potężny 33 litrowy zbiornik paliwa pozwala nie przejmować się brakiem stacji benzynowych. BMW R1200GS Adventure jest jak najbardziej cywilizowanym motocyklem, w którym posiada lekko pracujące sprzęgło hydrauliczne, regulowaną wysokość siedziska. Wyposażenie tego motor obejmuje nie tylko potężne kufry, ale cały zestaw osłon. Pozwalają zapuścić się w miejsca niedostępne nikom, kto próbuje podróżować przy pomocy jednośladu.

Ten motocykl jest klasą sam dla siebie, oferując wspaniałe osiągi oraz komfort na drogach i bezdrożach całego świata. Gdy siedzimy za kierownicą, poczujemy się wspaniale- siedzenie i kierownica nie różnią się od tych jakie znajdziemy u poprzednika. Zmienił się natomiast silnik, który teraz jest jeszcze bardziej czuły, sprawiając, że motocykl przyśpiesza szybciej niż wcześniej nawet w niższym zakresie obrotów. Nowy silnik jest najmocniejszy w zakresie 5.000 – 6.000 rpm, co pozwala przyśpieszać dynamiczniej nawet z pasażerem.


Zostaw komentarz

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.

Kategoria: Motory