Ford Ranger

Ford znany jest z produkcji aut, które znakomite własności jezdne i niezły komfort łączą z wysoką precyzją układu kierowniczego. Niestety, cech tych nie odnajdziemy w modelu Ranger. Auto prowadzi się niezbyt stabilnie, nerwowo reaguje na nierówności nawierzchni i oferuje fatalną kierowalność. Nawet konkurenci, choć również zaprojektowani do ciężkiej pracy, są w wymienionych kwestiach wyraźnie lepsi. Większych powodów do narzekań nie dostarczają za to zdolności do jazdy po bezdrożach.

Pod względem przestronności i wygody zapewnianej przez siedzenia, kabina pasażerska prezentuje się przyzwoicie, ale tylko wtedy, kiedy mamy na myśli pierwszy rząd siedzeń. W wersjach z dodatkowym rzędem miejsc siedzących, pasażerowie tylnej kanapy narzekać mogą zarówno na ciasnotę, jak i niezbyt wygodne siedzenia. Pochwalić należy za to przestrzeń ładunkową, jest całkiem pojemna i oferuje rekordowo dużą ładowność. W samochodach użytkowych to ogromny atut.

Płyta podłogowa została zaprojektowana przez australijski zespół ekspertów Forda z wykorzystaniem najważniejszych osiągnięć technologicznych koncernu. Natomiast produkcja tego samochodu odbywa się w fabryce Ford Republice Południowej Afryki. Kabiny nowego Rangera są wykonane starannie i z wykorzystaniem dobrych jakościowo materiałów. Ale to akurat wymóg tego segmentu – nabywcy chcą mieć auto użytkowe, ale chcą też jechać w komforcie. W wyposażeniu znalazł się nowy zespół zegarów i wskaźników. Poza informacjami podawanymi przez podstawowe zegary, centralny wyświetlacz LCD wyświetla informacje komputera pokładowego dotyczące przewidywanego zasięgu, średniego oraz bieżącego zużycia paliwa, średniej prędkości jazdy oraz temperatury zewnętrznej.


Zostaw komentarz

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.

Kategoria: Samochody terenowe