Harley Davidson XR1200

Amerykański motocykl łączący cechy naked bike i cruiser, specjalnie stworzony z myślą o europejskich klientach i naszych krętych drogach  Charakterystyczne wibracje, specyficzny dźwięk silnika, legenda. XR1200 oferuje wszystkie z tych elementów. W dźwięku silnika słychać amerykańską szkołę, wibracji zdecydowanie nie brak. Do tego ta maszyna świetnie jeździ. XR1200 został stworzony specjalnie na potrzeby Europy, która obfituje nie tylko w bezkresne autostrady. Za kierownicą tej bestii zupełnie inaczej widzisz otaczający cię świat. Ten sprzęt jest połączeniem potężnej mocy i muskularnej sylwetki. Ta mieszanka zwala z nóg.

Już zajęcie miejsca w siodle jest niezapomnianym przeżyciem. Człowiekowi zdaje się, że siedzi na czymś, co jest zarazem cruiserem, dragsterem i muscle bike’em. Dłonie spoczywają na szerokiej aluminiowej kierownicy, ponad długim, 17-litrowym zbiornikiem paliwa, tyłek sadowi się na szerokiej, wygodnej kanapie, zaledwie 77 cm nad ziemią, dzięki czemu jeździec swobodnie sięga stopami asfaltu i całkowicie integruje się z pociskiem. 263-kilogramowa maszyna rusza jak po sznurku. Sprzęt sprawia wrażenie lżejszego niż jest faktycznie i zachwyca równomiernym oddawaniem momentu obrotowego.

Krótki tył o szerokości aż 240 mm, wykonano z bardzo trwałego tworzywa i domontowano do typowej dla Ducati ramy kratownicowej ze stali. Stopy bikera są wysunięte do przodu, sylwetka wyprostowana, ale tylko kąt ugięcia kolan jest dość ostry.  Rury wydechowe są czarne, pozbawione jakichkolwiek zdobień i szybko łapią rdzę wewnątrz i na końcówkach.


Zostaw komentarz

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.

Kategoria: Motory