Honda CR-V

Nowy wygląd, oszczędniejsze silniki i lepszy napęd na cztery koła to jest atut nowej CR-V. Z przodu naszą uwagę zwraca przede wszystkim szeroki zderzak umieszczony tuż pod grillem. Boczna linia nadwozia prezentuje się jednak jeszcze bardziej oryginalnie – a wszystko za sprawą górnego obramowania szyb, mocno opadającemu ku tyłowi. Tył prezentuje się natomiast dość zwyczajnie, uwagę zwraca jedynie wybrzuszenie klapy bagażnika.

Zaletą SUV-a Hondy jest przestronność jego wnętrza. Zarówno z przodu, jak i z tyłu miejsca jest pod dostatkiem. a siedzenia okazują się bardzo wygodne. Bardzo pojemny bagażnik, który można podzielić poziomą półką lub nieznacznie powiększyć przesuwając tylną kanapę do przodu i regulując jej oparcie. W zajęciu odpowiedniej pozycji za kierownicą przeszkadza niestety niedopracowana, skokowa regulacja fotela. Co ważne, wnętrze solidnie zmontowano i wykończono materiałami dobrej jakości.

Podniesione nadwozie ozdobione plastikowymi nakładkami i dużymi nadkolami nie powinno zmylić, CR-V nie jest terenówką i nawet w porównaniu do swoich rywali nie zachwyca zdolnościami jezdnymi w terenie. Powodem takiego stanu rzeczy jest napęd, który oferuje jedynie automatyczne dołączanie tylnej osi. Mocnym punktem podwozia jest natomiast zawieszenie gwarantujące zarówno wysoki komfort jazdy, jak i bardzo dobre własności trakcyjne. Mocnym punktem podwozia jest natomiast zawieszenie gwarantujące zarówno wysoki komfort jazdy, jak i bardzo dobre własności trakcyjne. Narzekać nie można też na układ kierowniczy. Narzekać nie można też na układ kierowniczy. Przyjemności podróżowania sprzyja doskonałe wyciszenie kabiny.


Zostaw komentarz

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.

Kategoria: Samochody terenowe