Honda CRF250L

CRF250L to wszechstronny motocykl do jazdy w najróżniejszych warunkach. Sprzęt jest nieduży, ergonomiczny, lekki, z dużym skokiem zawieszenia. Silnik pochodzi wprost z CBR250R, co zapewnia wytrzymałą konstrukcję, odpowiednią moc w szerokim zakresie obrotów i niskie spalanie. Z zewnątrz natomiast dualowa CRFka czerpie garściami z tych bardziej hardcore’owych CRFek, co oczywiście jest jej zaletą.

Honda CRF250L posiada cyfrowy panel wskaźników, dwa liczniki przebiegu dziennego oraz licznik przebiegu całkowitego wraz z zegarem oraz wskaźnikiem zużycia paliwa. Wąski zbiornik który pomieści 7,7 litrów paliwa, połączony z wygodną płaską kanapą oferuje maksymalna kontrolę i możliwość zajęcia wygodnej pozycji za kierownicą. Siedzenie na wysokości 875 mm, dzięki szczupłej i zgrabnej sylwetce, nie powinna odstraszać niższych kierowców. Kompaktowa, zamykana skrzynka narzędziowa umieszczona jest przy mocowaniu tylnego błotnika. Nowa sześciobiegowa skrzynia biegów wraz ze sprzęgłem zostały wzmocnione i zaprojektowane, tak by poradzić sobie z dodatkowymi obciążeniami podczas jazdy w terenie.

Honda CRF250L jest idealnym wypełnieniem luki w ofercie motocykli terenowych. Napędzeni rywalizacją swoich wyczynowych maszyn producenci zapomnieli o motocyklistach, którzy off-road traktują jako relaks, a nie sport. Nowość z Japonii okaże się niesamowitym weekendowym kumplem. Bezawaryjnie i spokojnie będzie wozić po każdym terenie. Po pewnym czasie zbuduje w nas pewność siebie i pozwoli na bardziej dynamiczną jazdę przygotowując na posiadanie mocniejszych i bardziej bezkompromisowych maszyn.


Zostaw komentarz

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.

Kategoria: Motory