Waśnie i spory wokół najlepszej marki samochodów są chyba tak stare jak automobil. Każdy producent samochodów ma większą lub mniejszą grupę wielbicieli, skupiającą się w klubach, a spotykającą się szerzej na zjazdach i zlotach. Każda z grup ma motto, przemawiające za wyborem konkretnej marki. Użytkownicy Audi twierdzą, że każde z kół w logo marki oznacza bezawaryjnie przejechane sto tysięcy kilometrów. Posiadacze Alfy Romeo kupują samochody sportowym sercem („cuore sportivo”), choć co niektórzy twierdzą, że kierowca Alfy płacze 3 razy: pierwszy raz jak kupuje, drugi raz jak musi naprawiać, trzeci raz jak sprzedaje. Kierowcy Hond kochają swoje pojazdy za silniki kręcące się do niesamowitych obrotów, posiadacze Toyoty…no cóż, posiadacze Toyoty chcą mieć po prostu święty spokój. Miłośnicy Marki zza naszej zachodniej granicy twierdzą, że” bez gwiazdy nie ma jazdy” .
Każda z marek ma oczywiście wady i przywary, które są wykorzystywane przez „konkurencyjne” grupy, jednak sprawdzają się słowa Alexandra Caldera – „kiedy wszystko jest perfekcyjne, nie da się osiągnąć spełnienia”


Zostaw komentarz

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.

Kategoria: Inne