Kawasaki KX 450

KX 450F jest bardzo udanym motocyklem wśród Kawasaki. 450F jest tak zaprojektowany, żeby każdy kto zasiądzie w jego siodle, mógł go do siebie dopasować, ustawić kierownicę pod i zaplanować własną mapę zapłonu przy użyciu KX FI Calibration Kit, który można dokupić, a służy on obsłudze wtrysku paliwa. Największą wadą są gumowe tuleje.Wystarczy dotoczyć metalowe odpowiedniki i problem jest rozwiązany. . KX 450F jest motocyklem, który sprawia radość kierowcy. Silnik jest bardzo mocny, a prowadzenie zadowoli każdego.

Motocykl na pierwszy rzut oka wygląda bardzo ładnie. W oczy rzuca się także mocno skrócony tłumik. Pierwsze wrażenie po prowadzeniu jest takie ze motocykl jest bardzo lekki, wcale nie wydaje się, żeby masa całkowita „dużego” KX-a sięgała 112,5 kg, jak podaje producent. Jednak Japończycy nie robią takich błędów. Takie wrażenie udało się osiągnąć dzięki nisko umieszczonemu środkowi ciężkości i węższej o 4 mm ramie. Jeśli chodzi o zawieszenie, amortyzatory i części najważniejsze dla off-roadowych szaleństw. Wszystkie podzespoły zostały sprawdzone w warunkach wyścigów.

Kawasaki KX450 posiada zupełnie nowy wtrysk paliwa,  który jest niczym strzykawka pełna adrenaliny wbita wprost do silnika. Zawieszenie jest z firmy Kayaba. Motocykl ma 5 biegów. To idealny motor do szaleństw na off-roadzie. Jego cena wynosi 26 600 zl. . Tradycyjnie do mocnych stron kawasaki należą czule reagujące zawieszenia i mocny silnik. Łatwiejszy jest też rozruch. Tym bardziej, że można dostroić oddawanie mocy do własnych potrzeb.


Zostaw komentarz

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.

Kategoria: Motory