Kawasaki Z750

Agresywny model wagi średniej, który śmiało staje w szeregu z większymi od siebie. Z 750 to typowy motocykl szosowy. 110 KM mocy daje solidnego kopa, ale jednocześnie jest wygodna i szybko zespala się z kierowcą, który przyjmuje naturalną pozycję podczas jazdy. Kawasaki stworzyło motocykl dla doświadczonych motocyklistów.

Z750 wyposażono w czterosuwowy, chłodzony cieczą, czterocylindrowy, rzędowy silnik o pojemności 748 ccm i mocy 110 KM wyposażonej w pierwszy w tej klasie elektroniczny wtrysk paliwa. Do zatrzymania ważącego 195 kg motocykla zaprzęgnięto z przodu dwie 300 mm tarcze współpracujące z dwutłoczkowymi zaciskami. Lekka, 220 mm tylna tarcza hamulcowa pracuje z jednotłoczkowym zaciskiem. Kompaktowy zespół wskaźników posiada słupkowy, ciekłokrystaliczny obrotomierz, cyfrowy prędkościomierz, cyfrowy wskaźnik temperatury, zegarek oraz pełen zestaw lampek kontrolnych. Jego stylowa konstrukcja jest taka sama jak w wyczynowych, super-sportowych motocyklach Ninja.

Akcesoryjne lusterka wyglądają nieźle, ale przy moim rozstawie ramion nic w nich nie widać. Całość wygląda zgrabnie i proporcjonalnie. Szkoda, że tylny wahacz lakierowany jest na czarno, aluminiowy wyglądałby zdecydowanie lepiej. Silnik pracuje jedwabiście gładko, odpowiadając spontanicznie na każde dodanie gazu. Wrzucaniu biegu nie towarzyszą żadne dziwne dźwięki. Układ napędowy jest dynamiczny, wysoka moc, wyróżniająca elastyczność, znakomita praca skrzyni biegów i sprzęgła nie daje powodów do żadnych narzekań. Koszt Kawasaki Z750 to kwota od 20 000 złotych.


Zostaw komentarz

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.

Kategoria: Motory