To luksusowa terenówka, krągłości jego wyglądu zewnętrznego należy doszukiwać się głównie w kołach. Po wejściu do środka wita nas kabina, której luksus i wyrafinowanie zaspokajają. Podróżujący mogą cieszyć się sporą ilością miejsca. niewiarygodnie komfortowych siedzeń, niewyobrażalnie bogatego wyposażenia czy niespotykanie ekskluzywnych materiałów wykończeniowych. Ma ciężką, masywną bryłę nawiązującą do tradycji Land Rovera. Drapieżności nadaje mu szeroka kratownica osłony chłodnicy i boczne wyloty powietrza z silnika.

Zasiadając w fotelu kierowcy, możemy poczuć się jak władcy dróg. Fotel jest ogromny i szerokiej regulacji. Przed nami znajduje się deska rozdzielcza, a zewsząd otaczają nas wszelkiej maści klawisze czy przełączniki. Tych ostatnich jest naprawdę dużo, ale ich przemyślane rozmieszczenie pozwala w miarę szybko odnaleźć się w licznych funkcjach samochodu. Wysoki komfort podróżowania zapewnia nam nie tylko ze względu na przyjemne w użytkowaniu wnętrze, ale również zawieszenie pochłaniające nawet najpotężniejsze wyrwy w drodze. Miękkie zawieszenie, podobnie zresztą jak mało bezpośredni układ kierowniczy, nie nadają się niestety do dynamicznej jazdy
Perfekcyjnie wyciszone wnętrze, tak aby nie docierał delikatny szum powietrza.

Ciężki wypad w  teren odradza nam myśl o niechcianym uszkodzeniu tego  drogiego samochodu. Jak już o drogocenności Range Rover, po części koszt zakupu około pół miliona złotych jest efektem zastosowania przez marketingowców, ale z niemal kompletnym wyposażeniem standardowym. Wrażenie podróżowania władcą szos tylko wzmaga wysoka pozycja za kółkiem i świetna widoczność na zewnątrz.


Zostaw komentarz

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.

Kategoria: Samochody terenowe