Swoją popularność Subaru Impreza zyskał dzięki startom w Rajdowych Mistrzostwach Świata. Kultowy samochód z ryczącym bokserem pod maską. Statystycznie jest najmniej psujących się autem. Subaru Impreza to samochód, który ma jeździć a nie wyglądać i tak właśnie się dzieje. Ma być nie awaryjny, prosty a zarazem dopracowany technologicznie bez zbędnych bajerów. Chociaż tego też mu nie brakuje.

Mocne zawieszenie i stały napęd na cztery koła powoduje że samochód prowadzi się bardzo dobrze w każdych warunkach, zarówno na  jezdni normalnej jak i śliskiej. Doskonale pochłania nierówności, zakręty i trzyma się jak przyklejone do drogi. Precyzyjne prowadzenie zapewnia dopracowany układ kierowniczy. Poza napędem AWD, to ten samochód nie miałby żadnej przewagi nad pozostałymi autami. Ten system pozwala wjechać wszędzie, ale nie można zapominać, że trzeba również zjechać.

Kabinę, której kilka zalet przykryw o wiele więcej wad. W tej drugiej grupie należy umieścić przede wszystkim mały bagażnik, słaba czytelność wskaźników, fatalna jakość wykończenia wnętrza, złe działania przełączników. Trzeba również dodać, że biegi słabo wchodzą, zwłaszcza jedynka i wsteczny. Jedynie kierownica wykonana jest z wysokiej jakości materiałów. Silnik przy niższych obrotach szwankuje, głośno działający. Spalanie również wysokie, na krótkich dystansach nawet 12 litrów. W lato w przedziale 7,5 do 9 litrów. Znakomite przyspieszenie w trakcie wyprzedzania, w 6 sekund dochodzi do 100 kilometrów.  Do korzyści należy wymienić dopracowaną pozycję za kierownicą, wygodne siedzenia i skuteczne podparcia boczne, orz płaską podłogę.


Zostaw komentarz

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.

Kategoria: Samochody sportowe